Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Tuesday, October 12, 2010

Weekend Di Kampung

Assalammualaikum w.b.t

Weekend baru-baru ni, kami sekeluarga balik kampung. Niat asal, nak balik raya haji nanti. Tapi disebabkan maktok Amanie dan juga famili di kampung asyik la dok bertanya bila Amanie nak balik kampung, makanya kami bertiga pun balik la jugak sebab kesian plak kat maktok Amanie. Rindu sangat dia kat cucunya tu. Asal call mama ja mesti tanya bila nak balik kampung. Tak sampai hati pulak mama nak biarkan mak terindu-rindu. sakit woooo rindu-rinduan ni.huhu...

Jumaat jam 8.00 malam, kami bertiga pun bertolak dari penang ke kedah. Masa ni, Amanie dah tido. Mengantuk sangat kot, sebab petang tu mama biarkan dia main-main dulu tak kasi dia tido.hihi. Kitaorang sampai di kampung dalam jam 10 malam plus2 gitu la. Sampai-sampai ja, maktok terus amik Amanie dari mama. hahaha..Rindu gila nampaknya.hehehe..Amanie plak masa tu mamai-mamai lagi. Celik-celik mata terus ekkkk ekkk..Mukin marah tidonya diganggu. Tapi tak lama lepas tu dah jadi budak baik.Good2.. Malam tu, Amanie tido dengan maktok...kasi peluang kat mama ngan papa eh..muahahaha.. (golak syaitannnn)

Sabtu, petangnya kami p Jitra cari barang2 untuk adikku (barang untuk hantaran nanti). BAlik ja dari Jitra, papa ajak balik umah mak dia plak. Tido sana. Terus siap-siap dan balik ke sana pula. Malamnya kami ke rumah pak teh kat Perlis, dia wat makan-makan. Amanie macam biasa dalam keta akan tido.

Ahad, petang bawa Amanie jalan-jalan kat kampung. Papa takde, papa balik umah mak dia sebab tolong punggah kedai MIL yang runtuh disebabkan binaan yang tak kukuh. Memandai ja mama ni.huhu.. malamnya, kami bertiga kembali balik ke penang. 
Gemuknya mama..huhu:(

Bersama maktok


cakkkkkk:)

maktok!! hot laaaa...


0 Bisikan Asmara (::