Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Friday, October 15, 2010

Anak Jepun

Assalammualaikum w.b.t

Kat rumah mama ada seorang anak jepun. Kecik, comey ja lagi. Mama selalu rindu-rindu kat dia. Tak kira di mana mama berada mama mesti nak juga rindu-rindu kat dia. ohoooooiiii;) nak tahu sapa? Ni ha anak jepun tu....sila scroll ke bawah lagi...hihihi
......................
......................
......................
......................
......................
.....................
..................... 
.......................
........................
......................
.......................

 


                                                         
Dah kenal anak jepun ni..Ha kalau nak tau anak jepun ni made in malaysia.muahahaha.. Oh!! manisnya, manisnya senyumanmu..Senyuman dia....boleh menceriakan hari-hari mama. Senyuman dia....boleh menghilangkan segala penat mama. Senyuman dia.... membuatkan mama selalu rindu-rindu. Senyuman diaa....boleh memadamkan amarah mama.. sayangggg diaa banyk-banyakkkk.

Kenapa anak jepun yer? Tengok..tengok mata dia..hohoho adalah sepetttttttttt like mamanya. Mamanya pun sepetttt jugak. Dulu mamanya sering diusik oleh maktok, maktok selalu cakap mamanya anak jepun, nama
sebenarnya Harsido Hashimoto..wah wah sungguh kurang ajinamotoooo...hahahhaha

psssttt; papa jeles laaa sebab anak jepun ni lebih seiras mamanya...kuikuikui
   

0 Bisikan Asmara (::