Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Saturday, October 16, 2010

Muka Ada Cenyuuuuummm

Assalammualaikum w.b.t

Senyum seindah suria yang membawa cahaya. Senyumlah dari hati duniamu berseri. Senyum umpama titian dalam kehidupan. kau tersenyum, ku tersenyum, kemesraan menguntum. Senyum...kepada semua. Senyumanmu amatlah berharga. Senyum...membahagiakan. Dengan senyuman terjalinlah ikatan....

Bait-bait lirik lagu ni memang betulkan. Dengan senyuman semuanya terasa indah dan membahagiakan. Tapi ada sesetengah orang tu kedekut sangat la nak senyum..tak tahu napa eh? Mama, suka senyum kot..hehhee..tapi takde lah 24jam kang papa antar mama p hospital bahagia lak. kan ke dah haruuu tu. Geram kan bila kita senyum kat orang tu, tapi orang tu buat derkkkkkkkkk ja kat kita. huhuhu...Perkara niiiii..selalu jugak terjadi kat mama. huhuhu..mama kalau jumpa orang yang mama kenal, suka la mama nak senyum kat dia kan. Tapi sekali mama senyum, orang tu buat tak tau..haaa mula la mama dah tak mau dah senyum-senyum kat dia lagi...bukan pe, mama...mama...mama maluuuuu. malu ooooo senyumanku tak berbalas...sedihnyerrrr... 

Susah erk nak senyum. Mahal kot senyuman orang-orang macam tu kan. Mana leh senyum sebarangan kat sebarang orang kan. nanti membazir lakk..yukksss aaahh...Ke tak reti cara-cara nak senyummm..hokolohhh,, meh sini, mehh sini Amanie tolong ajarkan yeeeeee....




Tengokkk...tengokkk...dalam tido pun muka tetap ada cenyummmmm...hihihi
memang membahagiakan

1 Bisikan Asmara (::

My Little Diary said...

senyum kan satu sedekah... mgkn org tu tak tau makna senyum... :) ruginya kalau tak senyum...
http://cikidis.blogspot.com/2010/10/nikmatnya-cium.html