Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Thursday, October 28, 2010

Dah Jumpa Dahhhh:)

Assalammualaikum w.b.t


kalau ada yang baca pasal entry  nie , mesti dah tau apa benda yang mama dah jumpa. Tak sangka nak jumpa balik, sukanya hati. pen drive mama dah jumpa. Jatuh kat rumah BS Amanie. hari-hari dok p hantar dia ke sana takde lak mama nampak pun. Mungkin jatuh masa mama dok seluk poket seluar nak ambik kunci kan. Nak dijadikan cerita teman sepengasuh Amanie yang jumpa. namanya Watie. Dia bagi kat abahnya, then abahnya pun open la kan. Abah si Watie ni plak member papa. Buka-buka ja, tengok ada gambar papa, mama and amanie. So, diorang pulangkannn. ohhh..thank yeah...nasib baik jumpa kat mereka-mereka ini.

0 Bisikan Asmara (::