Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Saturday, October 16, 2010

Kasihku Berbagi Dua

Assalammualaikum w.b.t

Yang mana satu eh nak pilih. Dua-dua mama sayang. Kadang-kadang dua-dua ni jugak mama geram. Kalau mama terlebih layan yang sorang ni, yang sorang tu tu ala-ala merajuk. Kalau mama terlebih layan yang sorang tu pulak, mula la yang sorang ni melalak tak hingatttt..Adoiiiiyai serba-salah mama dibuatnya. Susah betul la kalau berkongsi kasih ni. hihihi...Nak tahu ke siapa skandal-skandal mama tu? kalau nak tahu sila scroll ke bawah lagi :)

*

*

*

*

*

*

*

*


TADAAAAA



Yang sorang tu...pssst tgn awex mana tah kat bahu tu:)

Yang sorang ni :)

Hahaha...gila apa mama ada skandal. tak mau hidup lama agaknya kan jika betul-betul ada. Dosa, dosa tu, harus dijauhkan. Kannya apa kann, sejak bertiga ni, tanggungjawab mama semakin bertambah yer. Kalau dulu semasa berdua, tumpuan memang 100% kat papa tapi sekarang ni papa perlu berkongsi kasih sayang dengan boss kecik pulak. Masa bulan pertama bulan ke dua bertiga, mama akui masa untuk papa dah kurang sikit sebab mama lebih beri tumpuan pada boss kecik kami. Masa mula-mula tu, papa cam merajuk-rajuk jugak ngan mama. hahaha..comey-comey papa merajuk. Bila, mama terlebih bagi kasih sayang kat papa pulak, dan abaikan sekejap boss kecik tu, sekejap jeeee...ha mula la dia start enjin..mula-mula pelan je, bila mama tak hiraukan mula la melalak tak hingat. Macam kena dera pulak..hahaha..Penat mama melayan korang. Papa dear, sorry eh...tapi sekarang mama dah pandai dah bahagikan masa untuk kesayangan-kesayangan mama ni. Sekarang dua-dua dah puas hati. Ye ker????

** Pesan orang lama-lama, kekalkan peranan isteri buat suami. Jangan sesekali bertukar peranan menjadi   
     ibu kerna suami memerlukan seorang isteri bukan ibu. Sebab dia dah punya ibu :)

0 Bisikan Asmara (::