Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Saturday, February 06, 2016

Rindu

Assalammualaikum w.b.t

Agak lama tidak mencoretkan sesuatu kat sini. Sememang rindu untuk coret-coret itu ada tapi macam tak best nak menulis melalui fon sebab selalu saja salah taip perkataan. Maklumlah jari jemari gemuks..hahaha

Anak-anak pun semakin membesar. Membesar di depan mata. Alhamdulillah syukur sangat-sangat. Amanie dah enam tahun. Sekarang dah masuk pra sekolah. Si adik pula Arissa dah empat tahun. Mulanya berniat juga nak hantar adik ke sekolah tapi En.suami pula tak setuju. Katanya tahun depan ja lah hantar adik ke sekolah risau nanti bosan lak dia..huhu.. Mama ikutkan jelah

Ini entry pertama di tahun 2016.. Kami masih lagi berempat beranak. Bila tah nak berlima.hehe.. Masih menunggu-nunggu. Arissa pun dah besarkan.. Dah rindu bau baby dah ni :)

Sangat2 mengharapkan agar 2016 nie kehidupan kita semua semakin baik dan sentiasa bahagia bersama famili tersayang. Aminnn


posted from Bloggeroid