Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Friday, October 01, 2010

Drama Tv Kegilaan Mama Diketika Hingus-hingusan

Assalammualaikum w.b.t.


Cerita ni, korang pernah tengok tak? Ni antara cerita kegilaan mama masa kecik-kecik dulu. Rasanya cerita ni 20 tahun yang lepas. Ketika mama darjah dua. Wow! berzaman sudahhh...Mama memang fanatik gila dengan cerita ni sampai mama selalu jugak la memonteng mengaji al-quran. Selalu la gaduh ngan mak dulu sebelum p mengaji. Menangis-nangis tak mau p nak tengok cerita ni ja. lepas tu petang-petang dok buat gila main bola tampar dengan kawan-kawan dan sepupu-sepapat. Haiiiihh nostalgia betol laaa.


 
Ni lagi satu cerita yang mempengaruhi mama untuk memonteng. hahaha. Mesti korang pun pernah terpengaruh macam mama kan? Takkkk..Kalau tak korang semmemangnya budak yang baik.hihi..Mama masa tu memang gila la kat hero cerita ni. Sampai berangan-angan nak ada pakwe muka ala-ala hero  ni Hensemm..cit poorahhh..

 
Cerita gaban ni pun mama layan jugak. Lagi kan mama layan cerita ni haaaa....

Hahahha..udah-udah la ye..kalau nak dilistkan jenuh jugak la. sebab banyak juga la cerita karut-marut yang mama suka layan keik-kecik dulu..hehehe..

0 Bisikan Asmara (::