Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Thursday, October 21, 2010

Tertekan owhh

Assalammualaikum w.b.t

Mama sangat-sangat tertekan semalam. huhuhu...pulut sekaya ku tidak menjadi..Ni pestime tau mama try buat kuih ni. Dulu-dulu mama tak suka masak. Tapi sejak dua menjak tiga menjak (nabill la sangat kan), mama suka sangat memasak. Suka sangat bila tengok papa makan hasil air tangan mama. Sejak menjadi suri hidup papa la. Masa bujang-bujang dulu hampeh nak masuk dapur. Mak suh p masak, wat dengar tak dengar je. Baguihhhh betoii laa...Ha la ni, buat kuih pun tak qeeti..padan la muka mama kan.

Semalam tingin nak makan pulut sekaya. Bukan tak leh beli, tapi saja nak buat sendiri. Lebih banyak..Check bahan-bahan kat dapur, yess mencukupi. so, pas amik Amanie dari BS, terus masuk dapur, dengan gigih menyediakan makan malam dan juga sesi membuat pulut sekaya. Last sekali tengok hasil pulut sekaya amatlah mengecewakan. Sungguh mama tertekan. Rasa ada tapi lembut..huhu..terlebih santan kot eh..Papa kemain lagi dok sengih-sengih mainkan mama. Ahhh pedulikkkk...Disebabkan rupa kuih ku yang tak segak tu, mama malas la nak uplode fotonya. Maluuuuu....
Puan cheff yang tertekan. walaupun begitu kutetap berikan senyuman manisku:)

2 Bisikan Asmara (::

ainzuryn said...

takpe cuba lagi...

syaida said...

ainzuryn: yer2, nanti nk try lagi..tak puas hati selagi tak jadi