Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Friday, October 15, 2010

Nakal ye Bang???

Assalammualaikum w.b.t

Bagi yang dah berkahwin atau yang tengah hangat bercinta tu, partner korang nakal tak? Kalau tak, okey la kan. Selamat jiwa raga, batin tak terseksa. Tapi jika partner tu nakal, makan hati juga dibuatnya. Suami mama, nakal ke tak eh? Dah nama pun lelaki kan, dah tentu-tentu dia nakal. Ada mama kisah? Ermmm kisah jugak la dah nama pun isteri kan. Kalau tak kisah, rasanya mungkin dah lama kami tak bersama lagi.huhu.. Tak tahulah pasangan yang lain. Dulu mula-mula tu memang mama geram gila. Apa tak geramnya, asal nampak awek seksi meksi, mula la dok peeewit peewitt. Pastu dok sengih-sengih kat mama. hampehhh kann..kalau la mama yang buat perangai begitu, mula la perang dingin. adoiiiyaii.. Bila dah lama-lama tu, mama dah tak marah-marah macam dulu lagi dah. Sebab mama tahu papa suka-suka ja. Tapi kan, Mama beringat-ingat juga takut dari suka-suka terus tangkap cintan. opppsss nauzubillah...minta dijauhkan..Sapa la yang suka berkongsi kasih kan..sedangkan yang baru dok bercinta tu pun cemburu bila si dia bersama orang lain, inikan pula yang dah berkahwin. Bab tngok awex cantik sexsi meksi, yang tak cantik tp sexsi pun pulun tengok jugakkkk, memang mama xleh wat apa la. Memang takleh nak kontrol la papa bab tu. Memang dah fitrah lelaki kan. Ada ke lelaki yg tak pandang perempuan lain langsung ehhh???? Ada ke????
Ni la budak nakal tu....bwekkkkk

2 Bisikan Asmara (::

E K A said...

isk minta dijauhkan la...en somi ni tak tau la.dpn mata nampak ok la.blkg kita tak tau la...kalu nakal...eka kerat 10 nanti

syaida said...

hahaha.kerat jgn x kerat eka.ye minta dijauhkan.amin