Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Monday, October 18, 2010

Bila Amanie Sedu

Assalammualaikum w.b.t

Kalau belah utara ni panggil sedu. Belah-belah lain tu mama tak tahu la panggil apa yer. sedu jugak ke? Selalunya terjadi pada anak kecil lepas diorang menyusu. Kat yang dah tua bangka tu jarang-jarang berlaku kot. Ada, tapi jarangggg-jaranggg.hihi. Tak tahu la nak explen sedu tu camna.

Amanie selalu sedu bila habis menyusu. Lama lak tu. Sian diaaa. Kalau Amanie sedu, mama kasi dia minum susu lagi untuk hentikan sedu tu. Selain tu, mama buh jugak tisu yang dibasahkan dengan air kat ubun-ubun dia. tak tahu lah kemujarabannya kan. Dah mak mama selalu buat macam tu kat kami adik-beradik suatu ketika dulu, makanya mama pun turutkan lah juga. Mama bila dah besar gajah ni, eh gajah lagi besar laaa dari mama, kalau sedu mama minum air je untuk hilangkannya. Memang mujarab. Tu ja nak bebelll....huhu...



** owhh telefon tanganku sudah tua. kasi hint sket kat papa:)

0 Bisikan Asmara (::