Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Friday, October 01, 2010

Cerita Pagi Ini

Assalammaualikum w.b.t

Pagi tadi sedar ja dari tido terus mama capai henfon. Alamak!!! dah 7.30 pagi la. Alahai macam mana leh terbaabs ni. Papa pun lom bangun jugak. Kelam-kabut mama kejutkan papa. Bimbang dimarahi papa sebabnya semalam papa dah pesan kejutkan dia 6.30pagi. Mama dah setkan alarm. Musykil macam mana mama leh tak sedar. Mungkin alarm tu dah berbunyi, cuma tangan mama ni yang p tekan off, pastu dengan mama sekali off.hihi.. 

Lantas, mama cepat2 p mandi dan bersiap-siap sementara Amanie masih dibuai alam mimpi. Papa pun macam lipas kudung ja lagaknya siapkan diri. Jangan mandi ala-ala P.Ramlee sudah la yer..hiihii.. soryy dear tak sengaja laaa..Sedang asyik bersiap, terdengar Amanie dok uk eh uk eh dah. Alahai anak mama kejap yer sayang, mama nak pakai eyeshadow sket lagi ni:) Nanti mama kisahkan Amanie pulak yer. Mama pun cuba bertindak dengan pantas. Selesai sudah mama buatkan susu untuk Amanie. Pastu sumbat kat lam mulut dia kasi diam..hehehe..kijammm...sementara Amanie dok nyot nyot susu, mama tukarkan lampin dan pakaikan seluar. Siap-siapkan Amanie untuk di hantar umah ummie (pengasuh) Amanie. Selesai menyusu diamlah anak mama. Good girllll

Lepas hantar Amanie, mama terkocoh-kocoh plak ke keta. Jam dah menunjukkan 8.15pagi. Mama masuk keja jam 8.30pagi. huhu. Bila enjin dah panas terus mama pecut..hahaha pecut la konon.. Traffic jammed la pulak. Akhir dengan pemanduan yang berhemah sampai juga mama ke ofis walau agak lambat sket 10minint. Ofis mama dengan rumah dekat ja tapi memandangkan traffic jammed tu harus mama lambat kan. Fuhhh nasib baik la boss tiada di ofis sini..Kalau tidak, apalah nasibku kan...Yang pasti pagi ni sangat meletihkan mama. letih sebab terpaksa buat kerja dengan kelam-kabut. huhu

Foto tiada kene mengena dengan situasi di pagi ini...hahaha

0 Bisikan Asmara (::