Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Friday, October 08, 2010

Amanie Budak Baik

Assalammualaikum w.b.t


Setiap tahun, kat kuates kami tinggal ni memang wajib la buat majlis jamuan hari raya. Jadi, semalam adalah majlisnya. Tapi tahun ni tak sambut kat kuates Bukit gedong, lokasi sambutan semalam dekat kuates Paya Pahlawan, Relau. Sambutan kali ni agak meriah dari tahun lepas. 

Mama nak bercerita pasal our lil princes, Amanie. Amanie sangatlah menjadi budak yang baik semalam. Sayaang diaaaa...Mama tau Amanie mesti akan kasi chance kat mama menjamu selera:) Tq sayang..
Andai di malam hari, rutinnya jika Amanie menyusu dia takkan terus tido tapi hendak main-main dulu. Lepas tu bila dah agak lama bermain-main, mula la kan mengantuk. bila mama tidokan, Amanie mengamuk la pulak.tak nak tido tapi mata tu memang dah kecik dah. Tak larat nak buka dah. huhu..Tapi semalam, Amanie sangat baik. Lepas mama bagi susu, macam biasa nak main-main. Lepas tu dah mengantuk tapi takleh nak tido la kan, bising. Mama risau jugak kalau2 nanti Amanie mengamuk, jenuh mama ngan papa nak mengusung Amanie nanti. Mujurlah princes mama ni tak buat hal. Boleh la mama, papa makan-makan dan gosip-gosip dengan aman sekali. hahaha. Dan mama perasan, jika bawa Amanie keluar, Amanie memang akan jadi budak yang baik. bila di rumah banyak songeh sket.. sket je tak banyak pun. Kalau macam gini la Amanie, senang la mama nak  jalan2 yer. Sebab utama, Amanie budak yang sangat baikkkk..muahhhhhhhh

**Di malam kejadian, Amanie mama ni sering diculik oleh kawan2 papa. Mama, papa tak kisah sebab harus aman kami berdua menjamu selera.hahahaha**

1 Bisikan Asmara (::

My Little Diary said...

semoga menjadi anak yang bijak jugak :)