Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Wednesday, September 01, 2010

Seorang mudak botak;)

Assalammualaikum w.b.t
Bucukmasam mama nie
Alahai anak mama, bila la rambut anak mama nak tumbuh ni. Dah 2 bulan lebih dah cukur, rambut Amanie masih tak tumbuh2 lagi. Mama dah tak sabar dah nak mendandan rambut Amanie ;) Macam nak je mama letak ubat yang dok iklan dalam tv tu, yunnam. hihi..Takpelah Amanie, nanti2 tumbuh la jgak kot..cuma lambat kot ia nak tumbuh. Jangan tak tumbuh sudah. sabar mama, sabarrr

Mama rindu Amanie la sayang. Itu ler semalam nak sangat tinggal Amanie kat kampung ngan maktok kan. Skang rasakan la panahan rindu tuh. huhu..Next week mama balik la sayang. After raya, kita balik umah sama2.. Rindunya Amanie. Sob sob sob;(

1 Bisikan Asmara (::

Mz.Ira said...

Comelnya amanie...bby kita sama2 botak tp bby saya bby boy.ehehe...lama2 nnti tumbuh juga rmbut amanie tu..