Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Thursday, September 02, 2010

Perkembangan Amanie

Asslammualaikum w.b.t

Masa check-up Amanie di usia 3 bulan aritu kat Hosp Pulau Pinang, doktor bagitau mama, jangan membandingkan kebolehan Amanie dengan anak kecil yang sebaya dengannya. Katanya, perkembangan Amanie mungkin agak lambat sikit memandangkan Amanie bb prem. Yer, Amanie bb prem 32weeks, 1day. Sekarang usia Amanie 3bulan, 22hari. Tapi, doktor ambil kira usia Amanie yang sebenar dari tarikh duedate mama untuk melahirkan Amanie iaitu 7 July 2010. Ini bermakna usia Amanie yang sebenar-benarnya baru 1bulan, 25hari :) Masih dalam pantang lagi yer sayang..hihi.. Menurut doktor lagi, kebiasaannya bb prem hanya akan menunjukkan perkembangan mereka pada usia 6bulan bergantung pada individu tu jugak. Sangat lambatkan.

Ok, berbalik pada tajuk kat atas tu, Amanie sekarang ada menunjukkan perkembangan baru. Amanie dah pandai senyum dan sembang-sembang ngan mama. Sweet sangat..Selalunya kalau mama ngan papa, agah2 dia, tak maunya senyum. Buat muka macam takde perasaan je..Jual mahal sungguh la anak dara mama ni. Menangis pandai la plak yer..hihi..Tapi skang ni, pantang mama ngan papa cakap2 dengan dia, mula la dia menyahut. Amanie pun sembang2 ngan mama n papa jugak. Pastu senyum2 lagi yer..Manisnya senyuman anak mama. Syukur dengan perkembangan Amanie yang agak cepat la jugak. Takpe sayang, mama ngan papa owes bersama sayang. Take ur time dear. Kami sayang kamu :)

Amanie bersama mama

0 Bisikan Asmara (::