Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Monday, September 27, 2010

Masa Bersama Amanieku

Assalammualaikum w.b.t




mama pun ado..hihi
Semalam, kami sekeluarga tak kemana-mana. Hanya melepak-lepak kat umah je. Seperti biasa di hari cuti sebegini mama akan menghabiskan masa selesaikan kerja umah. Cepat-cepat mama kemas umah, basuh pakaian, cuci pingan mangkuk serta masak untuk lunch mama dan papa.

Bila semua settle, baru puas hati mama. Nanti dapat la mama luangkan masa bersama Amanie pula. Amanie bangun jam 11pagi. Lewat anak dara mama ni bangun eh. Mama kenyangkan perut anak mama dulu. Kemudian mama akan melayan Amanie berborak. Memang menjadi rutin harian Amanie begitu. Mama takkan pernah bosan melayan kerenah Amanie kerana mama tahu, Amanie dalam proses pembelajaran. Bila Amanie macam dah bosan, mama pun p mandikan Amanie. Selesai mandi dan bersiap, mula la Amanie mengantuk lagi. Anak kecil, itulah hobinya. Tido ja..

Petangnya pula, mama main2 dengan Amanie lagi. Mama bagi bear kat Amanie. Sengih kemain lagi bila mama usik-usik dia ngan bear tu. Sampai meleleh-leleh air liur. Aduhh anak mama. Amanie dah pandai pegang tapi tak kuat lagi pegangan dia tu. Amanie kurang tido hari ni, sebab mama asyik dok kacau dia. Hehhee…sory sayangku..saja ja mama biarkan Amanie lama-lama sikit baru bagi tido sbb mama nak main-main ngan dia. Sian anak mama tak cukup tido hari ni;)

0 Bisikan Asmara (::