Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Wednesday, September 29, 2010

Amanie Dalam Tidonya

Assalammualaikum w.b.t

Pagi tadi, macam biasa mama bangun seawal 6pagi. Amanie masih tido lagi, papa pun sama. 4pagi tadi, Amanie dah pun bangun minum susu. Pas minum terus tido balik. Mama tengok Amanie, sekejap-kejap bergerak-gerak. Mama intai, kot2 jaga dari tido kan. Tengok masih lagi tido. Mama biarkan lah. Lenguh kot. Mama pun segera mandi serta malakukan apa yang sepatutnya. Mama kejutkan papa, pastu mama terus ke dapur siapkan bekpes. Tiba-tiba papa yang dah siap-siap nak p kerja datang kat mama. Papa suruh mama p tengok Amanie. Mama tanya kenapa dengan Amanie, dah jaga ke kan. Papa senyum-senyum, papa kata mama p tengok sendiri anak dara tu tido macam mana. hihi..mama pun segera beredar ke bilik nak tengok Amanie, tetiba mama macam haaaa...
****

****

****

****

****
Amanie space. nampak kepala sikiiiiit ja;)

****

****

****

****

****

****

****

****

****

****

****

****

****

****

****


Hahahaha... mama tergelak sorang-sorang. Papa masa ni dah keluar dah pun. Amanie Amanie, nasib baiklah katil kita bertiga dah besarkan. papa kembarkan katil queensize itu dengan katil bujang;) Aktif betol anak dara mama ni tido yer. Bantalnya kemana, napkin yang mama selimutkan dia pun entah kemana, baju terangkat lagi tuh. Yang mama gelihati tu, Amanie berputar 270darjah tu;) Sengaja mama tak pakaikan Amanie seluar, pagi tadi agak panas walaupun kipas berpusing-pusing.

2 Bisikan Asmara (::

mr.zoul - mrs.zoul + baby zara said...

wah dah mcm anak aku tido...berpusing2..hahaha
amnaie nih berapa bulan??

syaida said...

bb zara macam tu jugak ke..hahaha..amanie 4bulan lebih