Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Thursday, September 16, 2010

Amanie dan Puting Tipu-tipu

Assalammualaikum w.b.t



Mama belikan Amanie puting tipu-tipu. Mama fikir, kalau mama terlambat buat susu untuk Amanie boleh la mama terus sumbat puting tipu-tipu tu dulu kat Amanie. Takdelah Amanie nak start enjin ek ek kan. Rupanya bila mama try sumbat puting tu kt mulut Amanie, tak nak plak dia, siap tolak2 ngan lidah lagi tu. tengok budak2 lain selamber je nyot-nyot puting tipu-tipu ni. Anak mama tak suka eh. Tak suka tak pe lah sayang, lagipun tak elok juga kan ajar puting tipu-tipu nih. Amanie tahu eh amma tipu Amanie. hehehe bijak2..
Membesar dengan sihat dan bijak yer sayangku


0 Bisikan Asmara (::