Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Thursday, April 30, 2009

Alkisah KPLI

Arini semakan utk temuduga KPLI intake Jun 2009 sudah boleh dibuat..so aku pun check la untuk diriku sendiri..tp aku xberjaya jgk utk menghadiri temuduga KPLI kali ni..belum rezeki aku agaknya.sedih?? sedih jgk..tipulah kan klu xsedih..tp apa leh buat, xder peluang aku lg.mukin ada hikmah disebalik suma ni..
Lantas aku call papa, nk gtau dia pekabaran ini. papa beri kata2 semangat buat aku..betol kata papa..masih ada lg peluang aku mencuba di lain kali. apa yg penting jgn putus asa. kenapalah sukar sgt nk mendapat peluang interview KPLI ni??
ermm ok lah xnak la emo2 sgt..byk lg peluang lain yg perlu aku rebut. bukan hanya fokus pada KPLI jew..moga2 ada la rezki yg lebih baik buat aku..;p

2 Bisikan Asmara (::

LoVEaQshA said...

Sabar yer Ieda,ingt rzeki ada d'mana2 tp mgkn kali nie lum rzeki Ieda lg..
Zura akn doakn kejayaan Ieda yer!!!
Sbr yer dear..

syaida said...

zura..tq support ida yer..tol kata zura tu maybe lom rezki ida.rezki ada kat mn2 kan..ieda be happy*kata2 semangat tuk diri sdiir;p*