Lilypie Second Birthday tickers

Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: EVERYDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Thursday, April 09, 2009

ooouchhh...kesesakan lalulintas

sewaktu jam menunjukkan angka 8.30am aku masih terhimpit dengan kesesakan lg..masuk ofis jam 8.30 aah..aduhh @$$#%@#$..trus aku cari2 no hs offismate aku kat dlm phonebook hs ku..bila dah jmpa terus tekan button dial la ka..gtau dia aku maybe lambat masuk ofis sbb dh stuck ni ha..dah la stuck, ujan lak tuh aduyaiiii.kaki kiri aku ni dh rasa mau krem pun ada..ye aah asyik dok tendang lepas cluth kann..huhu.. dalam kesesakan tu sempat lagi msg ngn papa. papa ngn kawan dia gerak use the same way ngan aku tuk ke kem sg petani..sbb papa ada keje kat sana. forsure dia pun sankut jgk..dlm msg2 tu papa kata kat aku, nanti amik li keta auto lak..hahaha..yekew..klu ye aku sukaa.memudah dan melancarkan pergerakkan akukan mesti lah aku suka. finally jam 9.10am aku sampai kat ofis..huhu lambat kan..dengan muka yg dibuat2 xbesalah aku nek jgk ke ofis..alahai ofismate aku dok senyum2 kambing dah..tp aku..still dgn muka xbesalah aku..biarlah bukan aku sengaja dtg lambat okeyy..ni pestime ceq mai lambat klu x ontime jew tau.. k lah, mau continue wat keja blk..daaaaaaa

0 Bisikan Asmara (::