Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Monday, April 27, 2009

Macam mn ehh!!

fikiran dlm condition yg xbapa stabil skang ni..huhu.. mcm mn nk wat pun xtau..ignore it..mcm xleh jew.. asyik pkir jgk..slah aku kew? mukin salah aku..yeahh memang slah aku.. memang mulut aku laser sket (sket jew) tp apa yg aku katakan tuh mang 1 kenyataan yg betul apa..xreti la nk hipokrit..ermm susah jgk eh klu org xleh trima sebarang kritikan..macam mn tuh..patutnya klu org kritik tuh trima la kritikan tu scr positive..perbaiki kelemahan yg ada pada diri.. tp xsuma org pkir mcm aku kan..aduhh..fenin aku mikirkan hal ni..xbest la mcm ni..

6 Bisikan Asmara (::

azryna abdul said...

wei pe kes??hang p tembak sapa??
ermm sabar je la wei..nak buat cmne lg..yg hang cite tu ke???

syaida said...

muahaha..aah la wey..tp pkir2 blk buat apa aku nk kisah ye tak..jnji org tua still ok ngn aku.n laki aku pun syg sgt kt aku..ermm..voley gitu;p
bior lenkali bpikir dulu sblm wat sst.tp kan wey..salah aku ke???confius ni

azryna abdul said...

ermm salah jgk..hang direct dgn org yg kena hihihi..lain kali dah tau dia cmtu ang berkias2 dah la.hihihi..kalo xpaham gak ermm xtahu nak ckp la...dah dia mmg cmtu biar dia je..buat dunno je selagi boleh..lagipun hang jarang2 jumpa dia kan..

ira82 said...

askum...
salam perkenalan dari ira…
leh le jadi rakan maya lepas nie kan
nanti view blogged saya lak yea...
www.ira82.blogspot.com

daa...
askum..

nizza-abira said...

awat tu ida???

syaida said...

to azryna: ermm byk kali dh aku
dok bkias2 tp xfhm jgk..abis cmna.

to ira82: salam pkenalan dr sy jgk..hehehe.tq sudi menjengah keblog sy ni ha.ok2 nti sy jengah blog awk eh..

to nizza: ala nizza.biasa la sentap menyentap ni.nk tegur sket pun xleh..huhu