Lilypie Second Birthday tickers

Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: EVERYDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Sunday, April 12, 2009

aku,idah & akar kayu:D

kahkah...tajuk n3 tah apa2..blasah je aa labu..ni nk story sket, jam 9pagi td dh bangun dah..peningnya kepala aku mukin disebabkan tdo lewat.pagi td akupun xsure jam bapa dapat lelapkan mata.bangun2 jew trus amik towel g mandi.xtahan sgt pening.rasa lega sket after mandi tuh.

td siang aku g umah idah *teman masa kat universiti dulu* kat area bukit mertajam. semata2 nk g amik akar kayu *utk kesuburan wanita*.salah satu iktiar aku untuk mendapatkan zuriat. moga2 ada la sinar harapan buatku dan papa. insyallah..thanz idah..
perjalanan kami amat2 lancar.jambatan penang lenggang,xbanyak keta mcm slalu..klu time aku blk kg mcm ni kan besss..xyah la ngn kejang2 kaki tendang cluth keta kan..kihkih

fuhhhh,agak susah nk cari umah idah ni.maklum lah aku dan papa xpenah main area sana.if biasa ngn area sana aku rasa xsusah la nk carikan.tp xper, kami sanggup hadapi apa aja utk merealisasikan impian kami slama ini..setelah tersilap jalan 2,3 kali..finally jumpa jgk..tp idah yg dtg amik kami kt jln besar..hehhehe;p

borak panjang ngn idah.yelah dh lama xjmpa kan.mcm2 citer nk dikonsi.rasanya hampir 3years..lamakan..after menghabiskan gula dan kopi di umah idah, kami pun meminta diri utk balik..heeehee.idah macehhh naaa ;p

klu time g td ikut jambatan..time blk pula kami ikut feri lak..sesaja je.sempat jgk syok sdiri amik pic diri sdiri..hahaha..layan jew...

tetiba je papa dahaga..nk minum air tebu lak..makanya dia pun segera memberhentikan kereta untuk membeli air tebu itu..hahaha..

bila sampai di umah aku,lepas salin baju suma..aku pun merebus akar2 kayu tuh..

2 Bisikan Asmara (::

m@m@yAyA said...

ida nti try mnum dlu akar kayu tue rs apa taw????
zura doakn ida bjya mnum air tue..ok

nizza-abira said...

dah minum ke air akar kayu tu?
apa rasanya?
nanti bgtau tau

***lama tak nampak ida ym...