Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Wednesday, April 15, 2009

Personaliti mama&papa Mengikut Bulan Kelahiran

PAPA

MAC * Berpesonaliti menarik dan menawan. *ehhh,sbb tu mama tertawan ngn papa kot.hehhe* * Mudah didampingi. *yeahh, dushhh papa baru tau* * Sangat pemalu dan pemendam rasa. *wakaka.yeker mcm xmalu pun.agagaga* * Sangat baik secara semulajadi, jujur pemurah dan mudah simpati.*aah klu leh suma org nk tlg kan.bwekk* * Sangat sensitif pada perkataan yg dituturkan & alam persekitaran.*yelahh tue.;p* * Suka pada kedamaian. *x kot,coz suka sgt dgr music kuat2.ayooo mama rimas k* * Sangat peka pada orang lain.*yew aah tue* * Sesuai dgn kerjaya yg memberi khidmat kpd orang lain. *yupp..tangkas,cergas&saksama..kan papa..akekeke* * Tidak cepat marah dan sangat amanah.* Tahu membalas dan mengenang budi.*setuju sgt* * Pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam. *ermm..xpasti lak..hikhik* * Kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal.*x kottt..tgk cm senang je maafkan org.huhu* * Suka berangan-angan.*hahaha..memang pun* * Suka melancong.*aah suka jgk* * Sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi.*memang,klu xlayan majukkkk :D* * Kelam kabut dalam memilih pasangan.*entahh..kelamkabut ke pilih mama nih..huhu* * Suka dengan hiasan rumahtangga.*ye..ye..papa yg pulun* * Punya bakat seni dalalm bidang muzik.*agagagaaa...golak guling2 nih.xdenye bakatpun* * Kecenderungan pada benda yang istimewa dan baik.*ermm sgt2 demand,xkosa mama..huahua* * Jangan terlalu mengikut selera atau perasaan.*haa,jgn terlalu mgikut prasaan tuh;p* MAMA

OKTOBER * Suka berbual.*iyer..klu diam jew tuh,ada plak org yg borink nti..hahaha* * Suka orang yang sayang padanya.*for sure lah kan..thehehe* * Suka ambil jln tengah.*ye aa,dh jln tepi,depan&blakang xde so tpaksaler amik jln tgh.muahahaa* * Sangat menawan & sopan santun.*menawan tuh dh okey..haha..tang sopan santun tu yekew..ye kot.* * Kecantikan luar & dalam.*yessss, that's important* * Tidak pandai berbohong & berpura-pura.*aah..dan jgk xsuka org yg bboong & berpura2* * Mudah rasa simpati, baik dan mementingkan kawan.*aah..tp depend jgk pada keadaannya.huhu* * Sentiasa berkawan.*yupp,suka berkawan okey;p* * Hatinya mudah terusik tapi merajuknya tak lama.*yeahh sgt mudah rasa sdih & majuk tuh xsampai seharipun* * Cepat marah.*kadang2 je lah.ermm* * Macam pentingkan diri sendiri.*kdg2 tu perlukan..huhu* * Tidak menolong orang kecuali diminta.*taklah, mn ada..sy bek atitau..tsk;p* * Suka melihat dari perspektifnya sendiri.*yuppp..suma org ada perspektifnya sdiri kann* * Tidak suka terima pandangan orang lain.*tipu aah,leh je accept..huahua* * Emosi yang mudah terusik.*memang punnn;((* * Suka berangan & pandai bercakap.*hahaha..iyer satu hobi tuh* * Emosi yang kelam kabut.*aah mang kelam kabut sgt, ada penawar ke..kasi tau sket* *Daya firasat yang sangat kuat (terutamanya perempuan). *mcm mn tuh..xtau la..not sure* * Suka melancong, bidang sastera & seni. *melancong tu suka ah.sastera&seni tuh xsuka lahh* * Pengasih, penyayang & lemah lembut. *yupp,betul tuh.ngehngeh;o* * Romantik dalam percintaan.*aah, tp papa takk..huhu* * Mudah terusik hati & cemburu.*yew.aku ngaku..itu mang aku.tp cembura btempat okey* * Ambil berat tentang orang lain.*ermm no komen* * Suka kegiatan luar.*sgat suka* * orang yang adil.*kdg2 ye,kdg2 tak..kihkih* * Boros&mudah dipgaruhi persekitaran.*ye aah,suka sgt nk perabis wit pastu tgk iklan ni bagus suma nk li..aduyaiii* * Mudah patah semangat *haiiihhh correction ok..aku bersemngat waja pe..huhu*

0 Bisikan Asmara (::