Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Monday, November 22, 2010

Dulu Tak Suka, Kini Nak Aja..

Assalammualaikum w.b.t

Kalau dulu, mama tak suka sangat dengan ia. Tapi, papa suka sangat ngan ia. Pantang jumpa mesti papa nak. Kadang-kadang tu sanggup papa ke hulu ke hilir mencari ia. Sejak berkahwin ngan papa, mama pun dah terpengaruh dengan kegemaran papa itu. Ini kegemaran kami..hihihi...


Asal ada pasar malam ja, mesti kami mencari-cari kuih ni. Dulu mama tak pandai nak makan ia. Sekarang dah hampir tiap-tiap hari papa dok menayang kat mama, harus lah mama cuba kan. Sekali dah jatuh cinta pula. Sanggup tau kami berdua jalan sampai habis kat gerai-gerai di pasar malam tu semata-mata nak cari kuih ni. Kalau tak ada, masing-masing macam hampa ja.huhuhu..Erm petang ni ada pasar malam kat rumah, confem nak p cari kuih ni.hihihi

0 Bisikan Asmara (::