Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Monday, November 15, 2010

Serangan Buat Mama

Assalammualaikum w.b.t

Petang semalam, ketika dok layan tv, tiba-tiba sesuatu datang menyerang mama. Azab sekali ok. Sekejap dia serang, sekejap dia diam. Aduh sungguh mama tak tahan. Papa dan Amanie tido. Tinggal la mama keseorangan berperang dengan serangan-serangan yang tak diundang itu. Tak penah - penah mama
alami serangan macam tu. Mula-mula mama mampu bertahan, tapi bila dah lama dah xmampu dah nak menahan. terus mama bergegas ke
                                                        ................


                                                       ....................

                                                       ....................


                                                       ...................


                                                       ...................


                                                       TOILET :)

Mama diserang sakit perut daaaa...Sakit sangat. Asyik dok ulang alik ke toilet ja. Sepetang dan semalaman juga la mama dok menanggung azab tu. Papa paksa mama minum ubat yang papa amik hari tu. Ubat air. Mama kalau ubat air memang mama angkat bendera putih la. Tak suka tau.. kalau ubat biji, mai p la besar mana pun, mama sanggup telan. Papa paksa juga minum. Dan rasanya eeeeeyaaaakkkkk..Tapi selepas tu, takdelah mama dok berulang-alik lagi. Rasa memulas-mulas itu pun dah kurang. Tak tahu la mama salah makan ke apa. Tapi yg mama ingat la mama belasah makan laksa yg BS antar kat mama.huhuhu.. Dah lama ngidam tu. Akibat serangan itu, Amanie pun mama dah tak larat dah nak melayan dia bermain-main. Papa yang dok kisahkan Amanie. Amanie bila tengok mama mesti dia tegur-tegur mama. Kesian dia, nak ajak mama main dengan dia la tu. Selalu mama selalu dok main-main, gomol-gomol dia. Tapi semalam adalah tiada.. Kesian anak mama yer..Sorry my dear. Malam ni kita main-main cukcakcukcak eh..



Amanie tegur2 mama, mama wat taktau, dok menahan sakit.huuhuhu..sory sayang

0 Bisikan Asmara (::