Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Wednesday, November 03, 2010

Dia Dah Pandai !!!

Assalammualaikum w.b.t

Amanie dah boleh meniarap:) Dah pandai dah alihkan badan dia sendiri. Kalau entry yang sebelum ni, yang ada foto Amanie tengah meniarap tu, bukanlah Amanie meniarap dengan sendirinya tapi mama yang letak dia dalam keadaan begitu.hihihi....Saja ja sebab mama teringin sangat nak tengok Amanie meniarap. Amanie start pandai meniarap hari isnin baru-baru ni. Mama p rumah BS nak amik Amanie, buka-buka pintu tengok Amanie tengah meniarap. Mama tanya BS Amanie, Amanie meniarap sendiri ke atau dia alihkan Amanie, macam mama dok buat tu. BS cakap, Amanie meniarap sendiri dia. Yess!! Cayalah anak mama..hihihi..mama pulak yang teruja lebih.. owoww...Yup harus la teruja dengan perkembangan anak sendiri kann. Amanie pun mama tengok teruja jugak. Masa mama sampai tu, mama tegur la AManie, dah pandai meniarap ye sayang. Dia pun beriya-iya lah mengiyakan pertanyaan mama tu. Tengok mama, tegur-tegur mama, senyum-senyum.. Sangat comell owhh

Bila dah pandai meniarap ni, pantang mama letak kat bawah ja mesti Amanie meniarap punyeee. Pastu mulut bising-bising. Kepohnye anak mama sorang nie. Kalau nak meniarap kat bawah tu, mama takde la pening, yang mama pening bila dalam ndoi pun nak meniarap.huhu..ini pun pernah diceritakan dalam entry terdahulu. Lately, punya la susah nak bagi Amanie tido. Main banyak betol la anak mama nie. Mata mama dah serupa mak panda dah.huhu..Pagi tadi pun berjaga. Pukul 3pagi, mata Amanie punyalah cerah, booolaaatttt dok terkebil-kebil. Mama biarkan dia main sorang-sorang, dah tak mau plak. nak jugak orang teman dia. Papa lak tido, letih sebab balik lewat. Dah 2 malam dah papa attend seminar kat kem Batu Feringgi. Ada lagi dua malam lagi papa kena attend, malam ni ngan malam esok. Bila mama sorang-sorang jaga Amanie, mak aihhhhh punya la penat. Maunye tak penat, dah nak kena jaga Amanie, pastu curi-curi nak masak, kemas umah lagi. Amanie plak tak mau ditinggalkan sorang-sorang. Banyak songeh betol yer.Fuhhh semput mama tau. Ni baru anak sorang, buatnyer berdozen, mati mama..hahahha... Layan foto Amanie dalam ndoiiii...zassss





0 Bisikan Asmara (::