Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Thursday, May 19, 2011

Mau Potong

Assalammualaikum w.b.t

Potong apa meh?? Di kala ini aku ingin sangat nak potong rambut.Rambutku dah panjang sangat, takla panjang melepasi pinggang lagi pun tapi bagi aku panjang sangat dah lani. Aduh aku lemas dan aku rimas. tak sempat lagi ni nak p potong. Malas nak p sorang-sorang. Si suami plak asyik bz memanjang so takde sapa yang nak temankan.huhu..Tak tau nak potong style mana. Yang pastinya tak mau la pendek sangat. sedang-sedang sudah. Tapi penyakit aku ni kan, masa tak potong lagi rambut tuh nak sangat potong. Rimas la, lemas la, panas la..Macam-macam rungutan la. Tapi sekali dah potong dan tengok rambut yang dipotong tu kat lantai terus banyaknya rambut aku.sayangnyer potong.huhu..Apa-apa ja kan..Pasti aku tetap nak potong jugak rambut aku ni dah serabai rasa..Boleh plak satu malam tu abang cakap rambut aku dah macam hantu 'Ju on'. Ada ka patut..tapi nasib baik dia tak kata macam 'hantu kak limah'.. Lagiii la tak patut kannnn.hahahaha..





Semua foto ehsan dari google..
p/s: agak-agak la kan, kalau aku potong rambut macam salah sorang artis tu, jadi cun macam diorang kah?  
      hehehe

2 Bisikan Asmara (::

Siti NurJ3nab said...

sy pun terpk nak potong rambut mcm nih.............sejak ad sarah sush nak urus kan rambut pnjg..;)

syaida said...

siti; susahkan nk uruskan sjk ada bb.mcm sy amanie suka sgt dok tarik2 rambut.rasa cm serabut ja..hehehe