Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Wednesday, May 18, 2011

Kisah Yang Dah Basi..hehehe

Assalammualaikum w.b.t

Kisah ni sebenar kisah 3 minggu yang lepas. Kisah di hari cuti pekerja. baru hari ni tehegeh-hegeh nak cerita.huhu..Disebabkan cuti banyak hari la jugak, kami sekeluarga balik kampung. tapi kali ni kawan mama dan papa aka BS Amanie pun ikut sekali. Jalan-jalan kat Kedah plak kata diorang. Balik kali ni kami ambil keputusan untuk ikut feri plak..saja je nak bagi Amanie merasa naik feri..hehhee..Masa sampai kat feri, Amanie tengah tidur. Si kawan papa ni dok pulun kejutkan Amanie. yelah kalau dia tidur tak de maknanya nak bagi dia merasa naik feri..huhu.. yang mama ni dalam hati dok doa ja janganlah anak dara mama tu wat hal. Tengah tidur kan orang dok kacau risau jugak dia moody nanti. Sama la macam kita yang dah besar-besar ni pun, dok tengah layan tidur tetiba ada gangguan mesti  tak suka kan. Tapi nasib baiklah Amanie behave je.. sket2 asyik tengok ke laut.. tengok air yang beralun-alun dilaluan feri tu.. Angin kuat sangat masa kat atas feri tu. Angin laut..hehehe..

Hari ke2 di kampung, kami pegi Changlun ke umah Makcik aku..pegi menjemput ke kenduri adik aku nanti. Amanie macam biasa asal balik kampung ja mula la, badan panas.. Bila dah tak bapa sedap badan tu apalagi mula tunjuk perangai bagus2 ja la kan. Lepas balik dari Changlun, malamnya terus balik umah MIL..tido kat sana pulak..

Hari last, petang tu balik jerlun aka umah mak hakak la..balik kejap. Jumpa my bestfren Intan..lama kot tak jumpa dia..Jumpa kejap pun jadi la kan..hilang jugak la kerinduan tu..hihi..Malamnya dah bertolak balik Penang. Itu ja nak kisahkan pun..huhu...Jon layan foto kami.. :D

saya sayang family saya:)
Amanie bersama Family pengasuhnya
Harta Dunia Akhirat Saya:)
Papa pulun suruh amanie tengok kamera sampai terjuih mulut-mulut..hahaha
Mereka kesayangan saya..nyawa saya..inspirasi saya

2 Bisikan Asmara (::

StrewberiManis =) said...

Amanie dah besar la
comelllll je
jgn noty2 ye sayang
kesian mama :)

syaida said...

yer2..sudah besar Amanie saya..miss strewberimanis nak nk langsung majlisnyer:)