Lilypie Second Birthday tickers

Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: EVERYDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Wednesday, April 24, 2013

Ÿang Saya Guna Dan Amalkan

Di zaman bujang-bujang dulu sampailah dah kawin tapi belum ada anak,saya tidak mementingkan sangat penjagaan wajah dan kesihatan dalaman.Maklumlah masa itu muka memang tak ada masalah dan kesihatan pun bagus2 saja..Yakin sangat kesihatan bagus kan.Iyalah dah tak penah dapat apa2 sakit kira alhamdulillah la kan.

Start saya preganant anak 1st,jerawat suka sangat timbul terutamanya kat kawasan pipi.Paling menyedihkan siap tinggalkan parut degil tu.huhu...muka rasa comot sangat.Berceloreng rasa hahaha...Orang kata pembawakan budak perubahan hormon.Jerawat bukan yang Yang kecik2 tapi yang bapak punya besar siap ada nanah tu..huhu...Selepas abis pantang barulah saya ada kesedaran untuk menjaga kesihatan kulit dan dalaman..Macam2 produk saya try tapi hasilnya hampeh..

Pregnan anak ke dua pun muka teruk plus selalu sakit pinggang.Nak tunduk seksa sangat.huhu...Mungkin peningkatan usia sama kot.Saya terus try and error macam2 produk.Lastly saya ada terbaca review seorang blogger mengenai A-Dha Beauty Care..Teruja untuk mencuba terus order on9 dari seseorang.Hasilnya agak lambat tapi sangat puas hati.Asalkan tak perlu sakit2 kan diri untuk dapatkan kulit yang sihat.







Ïnilah antara skincare dan supplimen yang saya amalkan.Memang berpuas hati.Walaupun kulit daku taklah secantik artis yang suci mulus gebu gebas tu..tapi at least dah tak kusam lagi dan tak perlu dah nak tempek foundation tebal2 bila nak p kerja atau ke mana2.Memang menjimatkan masa...kulit terasa sihat dan bebas bernafas yang paling penting liang2 pori pun makin mengecil dan jerawat memang malu2 dah nak timbul kat mukaku.Percaya atau tidak sakit pinggangku dah hilang selepas amalkan Aurawhite.Alhamdulillah...Nah daku tempek sekali muka kepuasan hati yang amat sangat dengan kulit sekarang...muka tanpa make-up atau bedak.Hanya sapu serum dan krim siang adha,lipstik,eyebrow dan eyeliner...huahuahua





Ÿang shawl kuning tu gambar semalam selepas mandi.hihihi...memang naked face betollahh...huhu....

Ok itu..jer...kang ada yang menyampah berhari2..kuangkuang....

§elingan
Ready stock
♥àdha beauty care pink
♥aurawhite glutacologen
♥Ferwhite
♥Ferskin vitamin
♥Maixara c-sential
♥serum vit c,e+cologen
♥figure-up

SMS 014-7453667 untuk order/pertanyaan

posted from Bloggeroid

0 Bisikan Asmara (::