Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Wednesday, April 03, 2013

Aura White/A-Dha Skincare - Kesayangan Saya



Gambar pagi semalam semasa menikmati aura white yg sedap :) Saya pun ambil aura white untuk penjagaan dalaman dan luaran..Alhamdulillah sangat serasi dengan saya.Antara kesan yang saya dapat selepas mengambil aura white;

1.Kulit semakin cerah.Nampak cerah lain tak tau nak describe macam mana yer tapi nampak kulit cerah kemerahan..wootttwoottt..
2.Rambut sejak ada anak kecik ni memang berguguran la tapi akhirnya dah mampu tersenyum kerana masalah itu berkurangan...
3.Sistem penghadaman sangatlah baik..suka sangat
4.Parut jerawat semakin pudar..harap lepas ni dapat hilang terus lah..kihkihkih
5.Sebelum ni selalu sakit pinggang nak tunduk pun susah sangat..dan sekarang dah  tak sakit lagi...
6.Lagi satu yang saya perasan tumit kaki dah kembali normal..sebelum ni ada jugak lah rekah2 sket..huhuhu..



Gambar pagi ini.hehe...jom try aura white...Hot item uolls..



Saya bersama daily skincare yg the best...love a-dha skincare...Sebelum ni memang pening lalat la sket asyik mencuba pelbagai skincare yang ada di pasaran. Dari yang murah hingga yang mahal namun satu pun tak sesuai dengan kulitku.Jerawat suka bermaharajalela di pipiku..Kesiannya..Kulit pun kusam tak bermaya.Tapi sekarang mampu tersenyum untuk diri sendiri.Kemana-mana tanpa perlu bermake-up yang sarat-sarat untuk tutup cela.Sangat berkenyakinan walaupun keluar tanpa secalit make-up.Yang pastinya encik suami  tak perlu menunggu si isteri bersiap berjam-jam lagi..hehehhe...sejujurnya saya sangat berpuas hati dengan kulit sekarang berbanding kulit saya yang sebelum ini kerana lebih sihat dan terasa kulit bebas bernafas.:)

P/S : SET ADHA SKINCARE  -  READY STOK
        AURA WHITE                 - READY STOK
        MAIXARA C-SENTIAL - READY STOK
     
        BERMINAT : SMS 014-7453667

posted from Bloggeroid

0 Bisikan Asmara (::