Lilypie Second Birthday tickers

Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: EVERYDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Thursday, April 04, 2013

Rezeki Tambahan Buatku



Alhamdulillah ada juga rezeki untukku hari ini. Terima kasih sayang-sayang semua kerana ingin mencuba skincare adha dan aura white. Gabungan skincare dan supplemen yang terhangat di pasaran sekarang..Dah ramai yang berpuas hati dengan kesannya. Anda happy Saya pun happy untuk anda-anda semua.:)



Barang yang sudah siap dipacking dan akan dipos sebentar lagi..Semoga dipermudahkan segala urusan dan harapan saya agar barang ini selamat sampai ke tangan pemiliknya. 

Untuk pengguna Adha Skincare saya harap sangat anda bersabar dan teruskan penggunaaan secara konsisten untuk kesan yang positive.Nak kulit cantik dan sihat haruslah sabar yer..Tak kisahlah uolls guna skincare atau supplemen apa-apa produk pun, mesti bersabar.Bukan hari ini guna esok dah nampak kesan.Amatlah mustahil untuk nampak kesan yang secepat itu. Kalau ada pun, uolls better fikir dua tiga kali sebelum menggunakan produk itu..hehhehe...Seriously, Adha skincare mengambil masa juga untuk menampakkan kesan yang positif memandangkan ia 100% dari bahan semulajadi. Rawatannya secara berperingkat..Pada permulaan penggunaan memang akan naik 2-3 biji jerawat kat muka dan muka terasa gatal2 sket.Itu adalah proses detokfikasi untuk meneutralkan toksid dalam badan.Dan perkara ini adalah normal ya...Selepas proses ini, insyallah jerawat yang besar2 atau jerawat pasir akan malu untuk singgah di wajah anda..hehehehe...

Ada seorang adik ni, dia beli adha skincare..Tapi bukan beli dari saya, dia beli dari seller lain. Selalu minta saya guide dia cara-cara menggunakan adha yang betul dan minta macam-macam nasihat.. Saya share apa yang saya tahu dengan dia. Baru-baru ini kami chat, katanya dia tak sesuai dengan adha.Saya tanya dia apa yang menyebabkan dia kata dia tak sesuai dengan adha..Katanya sejak pakai adha mukanya naik jerawat. masa tu belum sampai seminggu lagi.Saya syorkan dia teruskan penggunaan sehingga 2 minggu..Jerawat naik itu adalah perkara normal kerana selepas 2 minggu takkan ada lagi masalah itu..Dia tak nak, dia takut dan dia nak cuba produk lain pula...Jadi terpulang, Sebab tu saya kata nak kulit cantik dan sihat perlu bersabar dan konsisten.Kalau pakai produk mana-mana sekalipun kalau kita tak sabar, tak konsisten memang takkan jadi..At least bagi masa 2-3 bulan untuk compare kesannya itu..huhuhu..

Disini senang untuk saya ingatkan, keberkesanan sesuatu produk bergantung kepada keadaan kulit seseorg.ada setengah individu cepat kesannya,ada pula yang lambat kesannya. Ada yang alami kesan detokfikasi macam jerawat naik,kulit mengelupas,gatal-gatal. Dan ada juga orang yang  tak alami langsung kesan tu..Semua bergantung kepada kulit kita yer...

Bawah ni gambar empunya blog..hahahha..Gambar syok sendiri...Gambar tanpa edit,tanpa make-up,tanpa bedak.Hanya krim siang adha dan liptin..Wajib pakai krim siang untuk protect kulit dari uv.huhuhu...Nak kata kulit saya cantik tu taklahkan, tapi apa yang saya puas hati sangat, kulit terasa ringan,bersih,fresh dan bebas bernafas..ceeewahhh..hahhaha.. Jangan kutuk lebih-lebih tau..kang tak pasal-pasal hamba dapat pahala free...anda pula?Fikirlah sendiri...kuikuikui...




Adha Skincare - Ready Stock
Aura White - Ready Stock
Maixara C-Sential - Ready Stock

Berminat boleh SMS 014-7453667


posted from Bloggeroid

0 Bisikan Asmara (::