Lilypie Second Birthday tickers

Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: EVERYDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Saturday, April 20, 2013

Banyak Benda Nak Update Tapi Tak Sempat

Hello ladies...saya sangat sibuk sejak 2 menjak ni.Banyak sangat benda nak update kat anda semua tapi tak sempat.Kalau ada kat rumah lagi tak sempat nak update sebab kena layan ragam anak-anak.:)

Insyallah malam nanti kalau sempat saya update.Cuma sekarang saya nak update good news untuk peminat Maixara C-Sential.Haritu saya ada inform sayang2 semua yang saya nak pencen dari jual Maixara.Memandangkan masih ada yang nak saya jual MCS makanya pun tarik balik kenyataan saya sebelum ini dan akan terus menjual MCS kepada anda.Best tak.hihi..Ada gift jygak tau untuk pembelian MCS.tunggu malam ni saya update kan.

Ready stock
1.Aurawhite - RM150s/RM160ss
2.A-dha Skincare
3.Ferwhite - RM95s/RM105ss
4.Maixara - RM99s,RM109ss
5.Ferskin - RM65s/RM75ss

Àll FREE POST

posted from Bloggeroid

0 Bisikan Asmara (::