Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Tuesday, August 12, 2008

Abang & kursus

Blk ptg semalam aku singgah pasar mlm li brg keprluan dapur..mls la nk blk umh trus pastu kuar plak ngn abg..gpun abg dh gtau dia kena g kursus mlm ni..sampai je umh tgk abg dh siap2 nk g kem 2 semboyan kt sg ara..g kursus..dekat je dlm penang ni jgk..3hari 2 mlm..huhu..kena dok umh sorg2 mlm ni n mlm lusa..msti bosan..sempat juga aku jmpa ngn abg sebelum abg bertolak..sambil masak sambil tgk citer ezora..hhehe..masak awal sket sbb tkutxsempat lak aku berbuka nti..pose ganti..almaklum lah ramadhan xlama dh ni..pose yg tertingal thn lepas lom ganti lg..huhu..masak simple je sbb abg kan xder..kihkih..mls tol aku ni.. pas berbuka n solat maghrib aku g lepak tgk tv..mulanya ngt nk g umh akk kt sebelah tu..tp mls lak rasa..9.30pm mcm tu dgr mcm kunci pintu dbuka..xkan abg blk kot..g la intai dsebalik cermin..kahkah..abg rupanya..blk lak dia kata tdo sana..aku tya napa blk..dia kata suma org blk,dia pun blk la..sok pg kena g kul 4.30am..seb bek dekat je..pastu abg ajak aku g tgk irhan..rindu kot kt budak kecik tuh..nasib baik la irhan lom tdo lg..irhan skang ni dah pandai panjat2 dh..bukan men lasak lg dia..suka je tgk kami dtg umh dia..masa aku ngn abg nk blk, dia nk ikot..wahhhh makin pandai ko yer..ingat nk g jalan la tuh tgk org pakai tudung..huhu...

1 Bisikan Asmara (::

azryna abdul said...

aku tau dr dulu lagi ang mmg pemalas org nyer hahahahahhaha best nyer leh ngutuk org ..hehe