Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Friday, August 29, 2008

xde tajuk..kihkih

ptg semalam kan abg gtau aku yg adk dia si Adha mau dtg umh kami nti mlm..ngtkan mau dtg ini harilah sbb aritu Adha call ckp nk dtg ari Jumaat..ermm ok la kan..dia ckp mau bwk dia skali..pastu semalam sblm g amik Adha kt jeti aku ajak abg g giant..mula tu ngt nk li lipstik n compact powder aku kt Guardian..tp bila dok jalan2 kt atas tuh tenampak lak kedai spek tuh ada wat promosi..aku yg memang dh lama dh nk waat spekk cm berminat je nk masuk kedai tuh..xcely aku ni rabun wey..ermm tp suka bangat buat2 xrabun tu yg bermasalah tu..hehehe..aku xsuka sgt pakai spek ni..dulu time study juz pakai masa nk study je..pas2 bis study trus aku buang spek juz pakai contacs lens je..tp leceh arr pakai lens ni..kdg2 tu mata affection jgk sbb aku pakai lama sgt kot..kdg2 tu aku terlewat bgn kan jd kelam kabut la mau siap g keje..amik masa kt kelebek lens je..huhu..jd skang ni suka ke xsuka ke aku terpaksa la pakai spek blk..dh jemu la nk kelebek2 nih..huhu.. okey berbalik pada citer kt kedai spek plak kan..aku ngn abg pulun la dok cari2 spek yg mn aku bekenan..pya la payah aku ni..klu boleh tu mcm nk try suma jer kt lam kedai tuh..hehhe..ada yg aku bkenan abg lak xbekenan..yg abg bekenan aku lak xbekenannya..jd mcm mn..yg abg ni pun satu hal la..mcm dia lak yg nk pakainya..huhu..cina yg dok keje kt situ pun pening ngn kami dua..biarlah dia..aku nk pilih betul2 kali ni xnak jd mcm2 dulu dh.. pakai 2 3 bulan pastu rasa cm pelik lak spek tu..huhuhu..pastu mula la mls nk pakai spekkan..lastly jmpa jgk la yg aku ngn abg sama2 bekenan..sbuk sguh laki aku nih..kihkih..bg dia pakai baru tau..pas bayar deposit kami pun kelam kabut gerak g amik Adha.. Sampai je kat jeti, xnampak pun Adha..rupanya dh siap g minum lg kt warung berhampiran..lama sgt menunggu kami..hehehe..sory la ye dikk..pastu kami trus bwk Adha ngn kawan2 dia g mkn..pas mkn trus blk lahh..huhu..semlm ni aku terlepas tgk citer 'ku seru lah'..ermmm

1 Bisikan Asmara (::

nizza-abira said...

samalah dgn niza...
kita sibuk pilih, hb pun sama sibuk...
kita kenan, dia tak kenan..
huhuhu