Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Friday, August 29, 2008

spek baru

ni nk citer pasal arini..pagi2 td aku bangun siapkan makanan siap2 tuk adik ipar n da geng..huhu..penat aku rushing time tau..aku juz buat ayam masak kicap, syur kacang n goreng ayam..xtaula depa mkn ke tak kan..lantak la..jnji aku dh masak tgl..klu xsedap nasib hmpa lah..hehhehe..pas settle masak2 suma akupun g la siap2 tuk g kerja.. tgh dok bz key in data2 customer..aku dpt panggilan dr kedai spek..yess spek aku dh siap..tp gj lom dpt lg la..huhu..mcm mn nih..nk minta kt abg rasa cm segan lak..huhu..xsabar rasanya aku mau try spek baru..hahahha..xsabar rasanya utk xyah kelebek lens lama2 dh tiap2 pagi..xperlahh esok jelah aku amik spekk..ieda sabar sat okey..jgn kelam kabut... bila suma keje aku dh settle aku pun mula la lakukan xtvt rutin aku..pe lg klu bukan on9..mula tuh aku buka ym tgk2 kakcik n kwn aku fairuz bdk parit buntar ada..ok la kan..ada teman borak2 tp kejap je chating ngn kakcik sbb kakcik nk kluar katanya..sambil2 tu aku terpikir jgk mlm ni aku nk masak pe kt abg ngn bebudak tu..kwn2 adik ipar..huhu..kehabisan idea dah..takut apa yg aku masak depa xmkn lak kan..susah la..xtau tau slera org mcm mn..klu abg aku dh tau dah..abg klu bab mkn2 ni dia bedal je..xbyk kerenah..untung aku kan...kihkih.. sambil2 tu aku buka tv on9..mau tgk bajet 2009..yess suka bangat sbbnya okeylah aku mau pulang dulu...

0 Bisikan Asmara (::