Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Thursday, August 21, 2008

++kisah semalam++

Semalam pas blk keje aku trus kuarkan ayam dr freezer..yelah mau msk mlm ni..abg dh mls nk mkn kt luar katanya.dh bosan la tu mkn kt luar.pastu trus je g on tv tgu citer Ezora..hehhe..peminat setia citer ni tau.pas abis citer ni baru aku kalut2 masak tuk mkn mlm.tgh dok layan tv abg blk.aikk pakai baju biasa ingtkan g main bola.abg gtau xmain bola arini pegawai xder..owhh patut la.baru blk merayap la tuh..kuakuakua.abis jer citer ezora aku pun start la keje aku sbg chef lak.hihihi..goreng ikan + sayur bayam + ayam masak kicap..simple kan..tp sedapp...bila suma dh ready aku pun hidangkan la tuk suami kesygnku..marilah santap kanda..wakaka..pas mkn abg ajak aku temankan dia g kem jap..ada hal apa tah..mula tu aku mls nk g..sbb aku baru je cuci contect lens aku mls nk pakai plak..huhu..tp abg dok pujuk2 aku..sian lak dia..teman jelah..sampai je sana..mcm biasa la aku dok tgu dia lam kete..dia lak g blk bujang jmpa kwn dia rashid..dok bincg apa tah..lama gak la aku dok tgu abg lam kete..ermm leh sabar lg aku ni..pastu sampai 1 thp aku dh xsabar dh.bkn pa sbb aku dh nk terkucil..hehhehehe..muka ni dh jd muka pot sardin dh..akupun hon la kete pgl abg la..bila dia mai leh dia tya awat buat muka mcm tu..mau tya lg dia xtau ke aku dok thnn nihhhh...huhuhu...sabar jelah abg oooiiii...

0 Bisikan Asmara (::