Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Saturday, August 30, 2008

borinnyer..mn suma org nih..

borinnye wey..mn suma org ni..kakcik mn ko..ko xon9 ke..huhu..aku borin ni..keje2 aku suma dh settle dh..xtau nk wat pe nih..nk chating suma kawan2 xde lak lam chatroom..ermm panas jgk la punggung aku ni mau tgu jam 6pm..uwargggg..pssstttt td kan bos aku gtau Isnin ni cuti..yesss yess dpt la aku sambut Ramadhan kt kg..ni yg bess bangat nih..xsabar rasa mau blk..tp ptg nti sure jammed gilak2 pya..nk wat mcm mn kan terpaksa redah jgk la dh gedik mau blk kg..n 1 lg menda yg buat aku suka bangat..mama irhan izinkan aku wak lik Irhan ke kg..hehehhee... ermm mau buat apa nih..ok tulis blog lah..ermm mau citer apa enh kt en3 kali nih..owhh yer aku mau citer pasal budak2 yg kt umh aku tuh..kihkih..semalam kan aku ada gtau xtau mau masak pe tuk depa kan..takut xkena ngn selera depa..time aku blk keja kan..aku saja la buka periuk nasi..wakakaka..xsanka wey abis licin cuci calat periuk aku dikerjakan oleh depa nih..suma lauk2 suma licin..nmpk sgt depa xkisah..okletu..xberlakunya pembaziran kan.. ni citer pasal semalam lg k..stok brg dapur lak abis nih..yelah aku kan dh plan mau blk kg arinikan..jd xg bli pun la brg2 dapur suma..huhu..jd aku ajk la abg g pasar mlm tuk li ikan n sayur2 tuk mkn mlm semalm kan..aku ajk budak2 tu skali..yelar akukan pe kesian jgk depa dok umh je seharian msti borin kan..sampai je pasar mlm..parking xder..abg suh aku yg g bli..aku xmau aku ajak abg jgk..pastu abg marah2 aku lak..huhhh..ni yg aku nk marah jgk nih..majuk jgk la kejap ngn abg..geramm tau..akupun g je sorg2 mls nk ckp byk ngn abg..bdk2 tu pun g la bli apa yg depa nk li kan..kt depan nu byk lg parking cuma jauh la kan..sampai xmau jln jauh..susah la..akupun g la li brg2 yg aku nk li..masa g li bawang2 abg call aku xjawab pun..majuk le katakan mn leh jwb fon..huhu..cm hampeh je..buwukk tol pangai..kihkih..sedar tp nk jgk wat.. pas bayar suma aku pun jln la nk g kt kete..aku nmpak abg..tp sengaja aku wat2 xnampak..kehkeh..then abg yg mai kt aku..boleh lak dia mai..yg td marah2 kata xder parking la apa lah..suh aku g li sorg2..huhu..pastu kami suma pun blk lakan..sampai je kat umh aku pun trus g mndi..then trus masak la apa lg..jgn xtau wey laki aku tlg aku masak lak mlm ni..tlg potong2 sayur,bawang..ala kan pe tuh, tu suma aksi2 memujuk la tuh..wahh telebih sudahhhh..psttt...abis licin jgk kali ni pun..xsia2 hampa mai enh..byk mn aku masak suma abis hmpa bedall..aku suka tuh..drpd xabis kan nti aku akn rasa sedih la sbb penat2 je masak tp mkn xabis nmpak sgt xsuka apa yg aku masak..wakakakka... itu je dulu tuk en3 arini..skang aku mau on frenster n myspace plak..ok chaow chin chaoow.. selamat menyambut ramadahan yer suma..ekelehhhh mcm la ramai sgt pengunjung kt blog aku ni yer..kahkahkah..

0 Bisikan Asmara (::