Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Saturday, July 26, 2008

::KPLI oh KPLI::

Baru arini ada kesempatan nk coretkan something about KPLI..pada khamis, 24 July 2008 yg lepas..keputusan MTEST dh kuar..dr awal pg lgi aku dh dok try bukak web emoe sbb nk check my result la..punyala lembap server..asyik cannot find server je..bosan la..lastly around 10am dpt jgk aku bukak web tuh..punyala takut nk wat semakan..akupun kuatkan semangat tuk klik jgk kt link semakan tu..ermm nama aku gagal dlm senarai tuk temuduga KPLI..huhuhu..mang dh agak dh pun coz exam Mtest dulu aku xyakin dgn jawapan yg aku berikan..tambahan pula ada jgk aku xsempat nk jwb soklan tu juz men tembak2 jer..tp kali ni xder la frust tertonggeng sgt sbb aku mang dh bersedia dr awal2 lg..dh berpesan pd diri sendiri jgn terlalu mengharap pada sesuatu yg blom pasti..think +ve okey..mukin lum sampai lg rezki aku utk menjadi pendidik...lgpun bukan senang nk jd pendidik ni..insyallah thn dpn akn aku cuba lg jika berkesempatan ;p

2 Bisikan Asmara (::

an.wardrobe said...

item updated~~~ ;) visit me...

nizza-abira said...

tak pe ida, leh cuba len kali.
mana lah tau berdasarkan pengalaman yg lalu, ida lebih berkeyakinan utk amik sekali lagik...
chaiyok!