Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Tuesday, May 12, 2009

Niat nk temankan papa kt umah.tapi...

pagi2 buta lagi aku dh sms ofismate aku ngn manager aku..gtau aku nk amik cuti arini.Bukanlah kerana aku xsihat lg tp kerana aku nk jaga papa kt umah.sebabnya papa demam blk semalam.panas sgt badannya.napa erk ngn papa..sblm ni dh kurang sket panasnya tetiba je panas tuh dtg blk..sian papa..mama xnak lah bg penyakit yg ada kt mama pada papa.. sblm ni, masa mama xsht, papa ckp kt mama..biar papa je gantikan mama sakit..huhu..len kali papa jgn minta erk gantikan mama sakit..mama sedih tau bila papa sakit..papa tu bila sakit manjanya ngalahkan budak kecikk..hihi.. pagi ni papa g resat tuk amik ubt n mc skali lg..tp xtau la dpt ke tak..resat ni leceh sket susah nk bg mc.tah pape jew.aku lak kt umh bukan dok saja je.ada jew keje nk dbuat..apa aku buat? erm apa lg kemas umah yg macam tongkang pecah, cuci ken baju yg betimbun2, cuci pingan mangkuk, mop lantai, masak, lipat ken baju yg melambak tu..adeii byk sguh keja..heran napa papa xlik lg ni..xdpt mc ke dia? kul 11am cmtu papa blk..papa kata dia xdpt mc.so dia tukar baju pakai tshirt n trecksuit je nk g kem..kan dh ckp susah nau nk dpt mc dr resat nih..sian papa darling..sblm g kem tu, papa telan dulu ubt yg dr kasi dia td..harap2 papa semakin sembuh..kul 1.30pm papa lom blk lg..lahaiii napa lambat sgt nih..mama dh lapar nih..so aku pun call papa tya lambt g ke papa nk blk umh..papa ckp dia lmbt lg n papa suh aku mkn dulu.so apa lg pulun la aku mencekikk..hehehe lepas mencekik dok ilex2 tgk tv jap..lepas tu ttido n sedar blk dlm kul4pm lbh2 gitu..papa lom blk lg..aikk lmbt lak dia..slalunya time lunch papa blk umh..15min cmtu pap pun blk..tya papa dh okie kew.papa ckp dh okie dh..aku rasa bdn papa..erm betul la dh panas lg dh badan papa..tp peluh gila..hahaha..ermm tau xyah amik cuti xpe td..rugi cuti aku...huhuk...gpun papa yg sakit tu pun kena g keje jgk...

2 Bisikan Asmara (::

nizza-abira said...

org lain sakit
org lain lak yg cuti yerk ;)

Apapun murni sungguh niat ida tu,
moga Allah memberkatinya, AMIN!

syaida said...

nizza,aah ida amik kesempatan sama tuk cuti tuh..hiks..lawak2.skali hb xdpt mc..ciann dia & cian ida jgk dok umh sorg2..