Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Thursday, May 14, 2009

Air oh Air

Masuk arini dh 2days kt kuaters aku no water..sgt menderita aku nk wat keja umh.slalunya klu xder air pun kejap je.klu xder ptg mlm tu confem2 dh ada dh.tp kali ni lama la pulakkkk.susah naw idup aku tanpa air..nk airr..nak airr.. ken baju kotor kat umh aku dh byk la plak..bukan mls tp air punya pasal la nihh.*salahkan air ehh*...mau masak pun rasa mls..aku mcm xpuas je klu nk wat keja kt dapur tanpa air..xreti nk pekim2 guna air.. tp aku tetap mandi tau..aiyaaakkk mn mukin aku xmandi...melekit2 xslesa la klu xmandi..mcm mn aku mndi?amik air kt mn? psssstttt...ni aku nk citer sket..umh ku syurgaku kt tingkat 4 yew..2dr ujung..n kt ujung tu la ada hos bomba..makanya dr situ la aku ngn papa mencilok air..muahahaaa..dulik apa aku jnji aku dpt mndi...yeeeee...drpd aku kena turun kt bwh ulang alik amik air..xkosa haku..xlarat...ermm mcm mn la org yg ank ramai kan..lagi azab kan.. ocay skang ni aku mau kuar dulu..g mamam sama darlingku..ehehehe...*suka naw aku klu bab2 mkn kt luar nih.ngeeee*

2 Bisikan Asmara (::

strewberimanes said...

memang sekse owhhh if xde air...
nk buat kje umah serbe xkne..
tp sis TOTAP mandi..
cayalah sissss =)

syaida said...

mandi totap mandi dikk..hhehehe..adeii makin mls jdnya sis nk wat keja bila xder air..huhu