Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Sunday, May 10, 2009

kisah2 arini & sebelum ni..akekke

meh sini nk citer sket.skang ni aku bersiaran lansung trus dr kg aku..*cehh ayat apa nih* senin lepaskan i got a fever..agak lama jgk aku demam kali ni.5ari wey..pala sakit, tekak sakit, badan sakit.panjang kata suma saket lah..hukhuk..sian aku..tp aku malas nk g amik ubt, apa2 ubat pun aku xmkn walaupun panadol. tahpape je aku ni..papa xbenti2 marah aku.. tp tahap kedegilan aku lebih kebal dr kemarahan papa yer..xlutnyer..wakakaka..since aku demam aku ada lahan terbaru..aku begitu alegik dgn belog n tenet..disebabkan itu makanya belog haku xberhupdate gitu..*iye iye lah tu, malas xnak ngaku..hiks* jgn xtau w/pun aku demam aku tetap jgk g keje..kental jgk aku ni..kanpew, klu aku layan sgt demam ni, bdn aku lg lemah so aku gagahkan diri g keje jgk..gpun keje aku bukannya teruk mn pun..cuma 1 jew aku xtahan..xtahan bila nk kena wat customer call tuk outstanding payment..suare aku kan serak2 kering gitu haa..amat2 perit occayy..sakitt tokak daaa.. alhamdulillah, ari jumaat aku dh beransur pulih..tp kan aku rasa virus demam aku tuh dh bejangkit pada papa la..lahaiii sian papa demam jgk dia..ptg semalam kitaorg gerak lik kg..disebabkan papa demam maka terpaksalah aku yg mengambil alih tugas papa utk jd driver..wuhuuu..mlm tu lak aku check bdn papa..walaweyyy panas gila..aku sudah menjadi isau..ajak papa g kenek tp dia xnak..emm pandai eerk papa..klu mama demam bukan men lg ckp mama degil..siap marah2 tu..xpatut betol la..papa pun apa krg degilnya..jentik kang bawu tau *hikhik..durhaka tu jentik laki* semalam g papa minum *air cap badak* jew tuk sejukkan badan.sambil2 tuh aku jelum pala papa ngn air daun melur utk kurangkan panas dia tuh..*nk jd isteri misali tupasal sanggup bejaga jg papa tu;p*pg tadi aku check badan papa lg..fuhh seb bek panas dh kurang.. klu x mang mama ankut jgk papa g kenek..xkisah nk xnak ankut jgk..

*gambar hiasan;p*

2 Bisikan Asmara (::

Wife to Firdaus Ghazali said...

syaida...ada apa2 kot....

LoVEaQshA said...

Ida xchk ker?
Nth2 alahan ada isi kot???
Gd news gtau taw..