Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Saturday, March 28, 2009

Selesai Sudahhh

Akhirnya selesai sudah aku menjawab mtest. soklannya fuhhhh xyah ckapp aarr *tp nk ckp jgk,hehhehe* susahhh gilerr *penulis hampir2 gila sekejap td* Alhamdulillah Tuhan permudahkan urusan aku. mudahkan perjalanan aku ke tempat yg dituju. Klu tahun lepas aku xsempat menjawab kesemua soklan tp kali ni aku berjaya menjawab semua soklan tau *tp xtaulah yg aku jawab tu betol ke salah, huhu* Apa yang aku boleh katakan di sini soalan kali ni sgt mencabar minda. Takut rasanya nak mengetahui resultnya nanti. Tawakal je aah..usaha dh..tinggal berdoa n bertawakal je lah kan. Hopefully ada la rezeki kali ni. Mtest selesai jam 12pm, tgu pa dtg amik..lambat tol pa ni. perut ni dh lapar ni..bila pa sampai kami terus balik n singgah kt kedai. mau santap lor.pas ni balik umah nk simpan suma2 buku mtest, dh mcm apa tah umah aku. besepah ngn buku2 n kertas. serabuttttttttttt. kakcikkkkk all the bestt tau...to fauziah sahabatku n to niza abira tq for ur wish n support..luv u all ;p to papa also tq so much sbb xjemu2 support ma yew..tq jgk sudi antarkan mama pagi td;p sayanggggg papa banyak banyakkkkkkkkkkkkkkk

2 Bisikan Asmara (::

azryna binti abdul said...

thanks wei..harap berjaya nnti...;))

nizza-abira said...

bila agak2 result kuar?
InsyaAllah, hrp berjaya hendaknya
Byk2kan doa yerk ;)