Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Friday, March 13, 2009

mak aku dtg..

besnyew..mak aku mau dtg umah aku arini.baru kejap td adik ct sms gtau mak nk dtg.xsabar rasa mau pulang dr keje.sharp je kul 5pm aku cepat2 kemas n cargas blk umh.sampai kt umah abg dh sampai pun.then trus ajak abg g buttterworth amik mak.rasanya mak dh sampai tuh. aku trus mendail no fon mak,xdpt.haihh apasal lak ni.susah la mcm ni.nk tgu mak kt mn nti.ermm macm mn erk.aku trus dail no adik ct tya fon mak xde batery ke apa.tetiba fon aku bunyi,mak yg call.seb bek lg klu tak haru la nk p cari kt ne plak.tp sementara nk nek jambatan tuh,traffic jammed masyallah.tesgt la pack.bejam jgk la. sampai je kt butterworth mata aku n pa pun memulakan operasi mencari mak ngn adikku najiha.xder pun.mn derang dok ni.aahh pa kata pusing skali lg la.dan akhirnya jmpa jgk mak ngn adikku.hehhe..sampai2 je kt penang,kami trus g pasar mlm memborong sket.lepas tu abg bwk mkn kt kedai,lapar dh katanya selesai menjamu slera,kami pun pulang dgn senang ati.(perut dh masing2 ada isi). sampai je di umah masing2 mata dh layu.hehhe..pa lak rehat2 kejap mula la gtau aku dia mau g tdo dulu.aku okey lah.tp aku stil dok sembang ngn makk lg.bila dh ngantok sgt baru la aku ngn mak tdo.akekeke.sonok bangat dpt jmpa mak..syg makk;p

0 Bisikan Asmara (::