Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Wednesday, September 14, 2011

Redha Menjadi Insan Kedua

Assalammualaikum w.b.t

Selalunya aku sentiasa menjadi insan yang pertama didahulukan dalam apa-apa hal. Sedari kecil lagi aku sentiasa didahulukan. Akulah yang pertama dalam keluarga dan aku jugalah yang pertama di hati sang suamiku. Tapi kini semuanya berubah. Berubah sejak kehadirannya. Apa-apa sahaja mesti si dia yang didahulukan. Kasih sang suami sudah beralih arah. Di mana janji-janji manismu sebelum ini sang suami? Owh sungguh tidak kusangka begini pengakhirannya. Lagi parah duka laraku ini, bilamana kasih keluargaku juga turut beralih arah kepada si dia. Semua orang melebih-lebihkan si dia dari diriku. Apa lebihnya dia, apa kurangnya aku? Aku pasrahhh...Ni la dia, insan yang yang merebut kasih sayang semua orang dari diriku ini...huhuhu

**********
**********
**********
**********
**********
**********
**********
**********
**********
**********



Suka la tu jadi insan pertama:)



Si gadis kat atas tu la yang menjadi insan pertama kat hati semua orang sekarang ni. Hahaha..Dan dan tu juga la aku menjadi insan kedua. Sang suami time nak p kerja pasti diciumnya si gadis itu dulu, kendiannya baru la memberi ciuman untuk diriku ini. Begitu juga time balik keja and time untuk tido di malam hari..Kalau dahulu pastinya akan ditanya aku sudah makan ke belum, tapi kini tidak lagi. Yang ditanya pastilah si gadis dah makan ke belum, kemudian barulah bertanya tentang aku pula. Aku pasrah seikhlas hatiku.. Hahahaha. Apa da yang aku merepek ni. Lapar mungkin sebab tu la merepek-repek ja ni. Apapun menjadi insan kedua untuk si gadis ini tak apalah. Jangan sang suami beralih kasih dan cintanya kepada insan yang lain sudah lah. Huhuhu..tak terbayang dek akal lah kalau semua itu terjadi. Minta dijauhkan lah semua itu dari kehidupan keluarga kami ini. Semoga kehidupan keluarga kecilku ini sentiasa aman sentosa dan harmoni selamanya...Amin...

1 Bisikan Asmara (::

adna^madhiha^ said...

rambut maintand mcm my son madhiha..hihi comelnya dia wat muka mcm tue..nampak gg