Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Friday, September 23, 2011

Layannnn Ajaaaa...

Assalammualaikum w.b.t




Rasa-rasa dah ramai kot layan cerita ni. Haa aku plak baru semalam layan cerita ni..Ok jugak la, best jugak boleh buatkan kami bertiga gelak-gelak. Cerita yang penuh dengan kontrevasi panas baru-baru ini berkaitan isu menghina Islam. Pada aku, entahlah yer tak tahu nak komen macam mana? Setiap orang ada tafsiran mereka sendiri. huhuhu...

Selepas Amanie jatuh tu kan aku bagi dia tidur kan. Abang dok la tekan p mai p mai remote astro tu. Semua channel takde citer best. Kebetulan diorang beli dvd Hantu Bonceng dan citer Mr Beans tu.. Abang buka la citer Hantu Bonceng tu. Makanya dapat lah aku menonton dengan aman tanpa gangguan anak dara kesayangan aku tuh. Hehehehe..Malam ni kalau takder cerita best, mungkin nak tengok cerita Mr Bean pulak. Hahahaaha mesti lawak kan...

Tu jalah nak bebel pagi ni... Warm up sebelum bekerja dengan tekun kot..kahkahkah..

0 Bisikan Asmara (::