Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Monday, January 03, 2011

Sunyi Dan Rindu

Assalammualaikum w.b.t

Semalam Amanie tinggalkan mama dan papa. Amanie pi mana yer. Ermmm Amanie pi tidur dengan BS dia.huhu..BS minta izin nak bawa Amanie balik tidur di rumah dia. Mama izinkan je, sebab Amanie malam-malam sangat susah nak tidur dan mama dah tak larat sangat nak melayan kerenah Amanie sayang.Hihihi..Nak juga bagi BS dia merasa. Noty kan mama. Ala kan jauh mana pun rumah BS Amanie. Kat blok yang sama tingkat tujuh ja. Kalau dok kat luar dari blok mama ni harus mama tak izinkan.huhu..

Ermm..tapi kan dari niat nak tidur dengan aman tanpa Amanie merenggek kat tepi telinga mama, lain plak jadinya. Mama tak leh tidur juga sebab asyik dok teringat ja kat Amanie.Huhuhu..sunyi rasanya tanpa renggekan manja Amanie. Rindu pulak dengan tangan kecil yang bau air liur tu dok kuis-kuis muka mama tiap-tiap pagi bila dia bangun nak susu...owhh sungguh mama rindukan Amanie.

Yang tak tahan tu, masa BS ambil Amanie keluar dari rumah, mama panggil la Amanie. Boleh pulak dia tengok mama sambil sengih-sengih. Amboii ke main suka lagi eh dia nak tinggalkan mama. Ke main suka lagi eh nak pi tidur umah ummi sally. Noty tau Amanie sayang..huhu..Cepat la jam bergerak. Tak sabar ni mama nak p ambil Amanie balik. Amanie tunggu sharp jam 5.15pm bedesuppp mama sampai kat pintu rumah BS eh :) Anak takde apa-apa, mamanya pulak yang lebih-lebih kan.huhu



1 Bisikan Asmara (::

My Little Diary said...

salam,

abislah... mama yg susah hati, si anak rilex jer tu... hehe