Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Saturday, August 28, 2010

Persoalan Di hati

Assalammualaikum w.b.t.

Mama, kerja arini (half day).
Papa, pun ada hal kat kem.
Papa antarkan mama p ofis.

Papa : "mama, terfikir tak nak cari BS (bb sister) lain kat Amanie"?
Mama : "Erm, wat masa la tak terfikir plak. Napa eh, ada 'something' ke ngan BS skang ni"?
Papa : "Balik nanti papa story eh".

Perbualan terpaksa dihentikan di situ saja, memandangkan kawan papa menghampiri kami.

Hati terdetik, kenpalah tiba-tiba saja persoalan BS ni timbul. Kenapa tiba-tiba papa cuba membincangkan hal ni. Terasa risau jugak di situ, yelah hal ini berkaitan dengan Amanie. Bukan senang nak cari BS. Silap-silap haribulan terpaksa plak Amanie dihantar ke kampung untuk dijaga maktok. Owh...tidakkk..bukan mama tak percaya pada maktok. Percaya sangat-sangat. Mama tau Amanie akan lebih sempurna di bawah jagaan maktok. Sebab maktok sayang Amanie, takkan lah maktok nak buat bukan2 kat Amanie kan. Huuhuu...Cuma mama tak sanggup nak berjauhan dengan Amanie. Tak sabar ni nak tunggu papa datang amik mama kt ofis.

0 Bisikan Asmara (::