Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Friday, August 27, 2010

Owh Nasi Ayam!!!

Assalammualaikum w.b.t

foto dari en.gogle je;p

Semalam, mama dah tak tahu nak masak apa untuk berbuka. Malas nak fikir lagi dah, tekak rasa nak makan nasi ayam plak.. ermm try jelah buat..hehe..Walau ramai cakap senang ja nak buat nasi ayam ni, tapi mama belum pernah lagi mencubanya. huhu.. Sampai ja mama kat umah, gigih la mama kat dapur, memasak. Walau tercabar dengan karenah Amanie, sbb papa potong rambut kawan dia, tinggalkan Amanie kat mama jugak..huhu... lastly terhasil jugak nasi ayam versi mama.hahaha..Juri tak berkelayakkan, iaitu papa dan adik ipar mama (paklang Amanie)..memberi kata putus yg nasi ayam versi mama bolehhhh la tahannn..hihi..boleh la buat cubaan yg pertama ni kan...

0 Bisikan Asmara (::