Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Tuesday, May 27, 2008

~we just turn 2~

dh genap 2 tahun kitaoran kawin...alhamdulillah..2thn lepas kawin ngn my lovely syakir, my husband, my partner, my soulmate n my everything... cam xcaya lak dh 2thn enh...still rasa cm baru jek kitaoran kawin..hehehhee...yelahkan org baru lom hadir menyerikan lagi idup kami tu yg rasa cm baru kawin tuh... apapun kami bahagia berdua begini n bertambah bahagia jika dikurniakan org baru... kami ber2 akn owes sabar menanti kehadirannya...insyallah....2nd anniversary ni terlupa lak aku..owchhh mcm mn leh lupa enh...klu tak mang aku ler org yg plg ingat bab2 tarikh penting ni..mukin sbb bz ngn keje akhir2 nikan..hukhuk.. abg lak yg wish dulu kt aku..mcm mn nih...kihkih...xsanka tol abg ingat...slalu org laki ni kan xpenah nk ingat pun tarikh2 penting lam idup derang...cepatkan masa berlalu..dah 2thn idup bersama ngn abg..dh 2thn idup, susah senang ber2..dh 2thn menangis ketawa ber2(xtermasuk ms bcinta 4thn)..
2thn ni jgk byk mengajar aku n abg erti sebuah kehidupan..hari2 yg kami lalui sememangnyer mematangkan kami..aku percaya kasih syg yg disulami rasa tanggungjawab & keikhlasan akan kekal buat selamanya..insyallah..
Ya Allah, Ya Tuhan ku..engkau panjangkan jodoh kami..jauhkan segala perkara yang boleh meruntuhkan ikatan kami ini..engkau tanamkan sifat sayang menyayangi antara kami berdua..yang buruk dari kami..yang baik dariMu jua..makbulkan permintaan kami utk mendapatkan zuriat kami sendiri sbg pengerat kasih syg kami ber2..Aminn..

2 Bisikan Asmara (::

pu3wan said...

sedinye...........pape pun Happy Anniversry ye....SEMOGA CPT2X DPT BBY TAU...

~ayusyaida~ said...

tq pu3..sygggg pu3...hehhehe