Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Wednesday, June 04, 2008

~Kesunyian Menghantui Kami~

Heheheh...tah apa2 nyer title lar..xcely aku nk citer pasal kisah semalam..ptg semlam spt biasa aku blk keje jam 6pm..sampai jer kt blok aku tuh, tgk kete abg ada kt garaj..dlm hati berkata mukin abg ada kt atas ler tuh, xmain bola kot arini..pastu aku trus ler naik ke umah..tingkat 4jer..tp klu lift rosak, gasakk jgk lerkan...penat beb nek tangga.. Bila buka pintu jer, tgk sunyi je lam umah..xder sapa2 pun..slalunya adk ipar aku (adha) ada kt umah..dok layan tv ptg2 mcm ni..mn pegi yer suma org..abg pun xder tp kete kt bwh ada..musykil...ermm..adha dh 2weeks tgl kt umah kitaorg..sj jer dtg jln sini before masuk politeknik..aku g tgk kt bilik dia xder jgk..pastu buka almari tgk suma brg dah packing dlm beg..mau blk kg ker dia..tp xcakap pun..rasanya xmukin dia blk kg..mukin dia ngn abg g mana2.. rasa sunyi sgt2 sbb xder sapa2 kt umah..aku call abg nk tya adha ada skali ker ngn dia..xjawab plak..huhu..ermm biarlah bek tgk citer 'Ezora' bes..aku slalu jer ikuti citer ni ptg2..hiks..dlm setgh jam mcm tu abg blk..trus tya mn adk dia pegi sbb xder ngn dia pun..abg gtau dia pun xtahu..mukin blk kg katanya..ermm xkan kot..pastu abg senyum2 ckp dia lari umah kot..wahhh...aku dh rasa adha blk kg..pulun le aku bertanya abg tol ker adha lik kg..kan pe nk kepastian jer..mula tu mati2 dia kata xtahu..lastly after dpaksa, bagitau yg betol jgk..sajer je nk mainkan org..huhu.. kitaorg rasa sunyi sgt coz tgl ber2 jer..ermm mcm mn nie..rasa xtau nk wat per..abg ckp xyah msk ler mlm ni syg..kita mkn kt luar je..gpun kita 2 jerkan..okeylah kitaorg mkn kt luar je..pas mkn pegi cari fasal kat Queensbay..wakaka...pastu kawan2 abg pun dtg situ..borak2 lebeh kurang sampai ler trasa ngantok baru kitaorg blk..blk je umah trus tdo..trasa sunyinyer hidup kitaorg...hukhuk...ciankan;((

0 Bisikan Asmara (::