Kesayangan Mama

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Premature Baby tickers

PLEASE TAKE NOTE!!!

POSTAGE: MONDAY & THURSDAY

ORDER: TEXT/WHATSAPP

017-5267164

Thursday, December 09, 2010

Tak sabar

Assalammualaikum w.b.t

Baru kejap tadi papa sms mama, tanya tau ke mak dan adik-adik nak datang rumah hari ni. Yeker, mama tak tahu pun. Tergamak korang menganaktiri dan mengkakaktirikan hakak yer. Lebih-lebihkan abang ipar dan menantu nampak. Siap korang nanti :)

Baru semalam mama call kat mak. Saja teringat, dah lama tak balik kampung. Mak kata nak mai Penang tapi tak jadi. Tak sangka sungguh jadi pulak yer. Mak bagitau dia teringat kat Amanie.huhu...yelah nak buat cam mana kan. Keadaan tak mengizinkan kami bertiga untuk balik ke kampung buat masa la.ecehhh...

Tak sabar plak rasanya nak jumpa diorang semua ni. Mama pun rinduuuuuu sangat-sangat. Terasa lambat pulak masa bergerak hari ni. Aduiii..Tak sabar nak pi ambik diorang ni. Tak tahu nak pi ambik kat jeti atau kat seberang pulau nu. Tapi kalau diorang sampai petang sangat, susah sket nak pi sana. tak tahan nak menghadap kesesakan lalulintas. Tengok keadaan camna nanti. kalau susah sangat pi ambik kat jeti ja, tunggu diorang naik feri.

Malam ni atau malam esok mungkin nak bawa diorang pi jalan kat pesta penang kot. Haihh jam cepat la pusing....

0 Bisikan Asmara (::